federacion-etv-mallorca-consell

Cosme Bonet, Joan Morro, Miquel Ensenyat, Jordi Cerdó i Paula Ginard

El president Miquel Ensenyat ha rebut en audiència una representació de la Federació d’Estances Turístiques Vacionals encapçalada pel seu president Jordi Cerdó. També ha assistit a la trobada el conseller del Departament d’Hisenda i Turisme Cosme Bonet i la directora insular de Turisme, Promoció Econòmica i Turisme Paula Ginard.

El president de la Federació Jordi Cerdó ha presentat algunes problemàtiques com per exemple les dificultats dels hostes per trobar alguns d’aquests habitatges en zones rurals a causa de la mala indicació dels camins.

La trobada va sorgir amb la reunió d’entitats que el president del Consell de Mallorca va tenir amb les entitats i associacions de Muro dins la campanya de “Repensem Mallorca”

Font: http://www.conselldemallorca.net/?id_section=16155&id_article=23633&id_parent=463